ללמוד, לשחק
למה צריך להיות הבדל?


המערכת של לודוס ממפה את הישגי התלמידים במקצועות המתמטיקה ומנטרת את ההתקדמות וההשתתפות שלהם. המורים מקבלים כלי קבלת החלטות המאפשר להם לעשות את עבודתם בצורה יעילה ומדויקת.
המערכת מזהה בשלב מוקדם הבדלים ברמת ההבנה והיישום בין התלמידים ומאפשר למורה לזהות תלמידים הזכאים לעזרה נוספת.


%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98-%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%97
%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a4-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94

כחלק מהעבודה על המערכת היינו אחראים על המיתוג ושפת המוצר. בלטינית המילה ״לודוס״ מתייחס למשחק, למידה או אימון. לכן לקחנו מוטיבים מהעלום העתיק ויצרנו אותם בשפה עדכנית.

לוגו ושפה עיצובית

היה ברור לנו שאנחנו רוצים לקשר בין רומא העתיקה ובין עולם הילדים היום. לכן החיבור בין נעלי הסניקרס המוכרות לבין נעליו של הרמס מהמיתולוגיה היוונית בשילוב עם איור נקי ווקטורי היה טבעי ונכון. התגובות על הלוגו בקהל המטרה (ילדים בגילאי 6-12) היו נהדרות.

%d7%a7%d7%95%d7%91%d7%99%d7%94-1

הגדרת MVP ויצירת מתודולוגיה רזה

אנחנו עובדים בשיטות רזות ומהירות. זמן ההעלאה לשוק וכן המהירות בה ניתן להתחיל ולמדוד תוצאות חשובה לנו. לכן המלצנו לחברים מלודוס להגדיר מוצר ראשוני רזה שיאפשר לנו לבחון את הגדרות הבסיס ואת השגת המטרות .

%d7%a7%d7%95%d7%91%d7%99%d7%94-2

לעצב אייקונים זה כיף

גם לנו חשוב להנות מהעבודה ואתם יכולים להיות בטוחים שנהננו מאוד מלייצר את אייקונים השונים למערכת.

paragraph-1780
paragraph-1779

.אנחנו גאים להיות חלק ממערכת שתעזור לתלמידים ומורים כאחד לזהות מוקדם פערים בעקומות הלמידה ולטפל בהם בצורה אחראית ונכונה


%d7%98%d7%a7%d7%a1%d7%98-%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%97
 

 
 

שתף באמצעות: