לאחר מחקר ואפיון מקיפים ועם שנים של ניסיון בתחום עיצוב מוצר, ניתן לומר שהכלי החזק ביותר שיאפשר לכם להיכנס לעולם העיצוב הדיגיטלי הוא תיק העבודות שלכם, שלרוב חשוב יותר מתואר בעיצוב וממסמך קורות החיים. תיק עבודות נכון מספר את הסיפור שלכם ומציג בצורה מאוד ברורה את הכישורים והיכולות שלכם.
חשוב להבין שהדרישה ממעצבי דיגיטל בשוק העבודה היא תיק עבודות המציג לא רק גישה אסתטית, אלא גם הבנה טכנולוגית וניסיון מעשי בעיצוב ממשקים.
גיבשנו תוכנית זו בעקבות צורך אמיתי לתכנית מקצועית שתכשיר מעצבי מוצר דיגיטלי מעולים. התוכנית כוללת לימודי עיצוב מתקדמים שבמרכזם ניסיון ותרגול פרקטיים, ומתמקדת בעבודה נכונה עם Wireframes והעברת תוצרים לפיתוח בצורה מקצועית, כדי להכשיר את מעצבי המוצר המבוקשים ביותר בשוק.
על פי הגישה החדשנית שלנו ללימודי עיצוב, בעבודה אינטנסיבית עם התכנים המדויקים שבנינו עבורכם תוכלו להגיע בזמן קצר לתוצאות מרשימות המתאימות לדרישות השוק. כל דקה בתכנית מנוצלת להרצאות, תרגול, פיצוח בריפים וקבלת משוב על העבודות. הדדליינים הצפופים שלנו מדמים את העבודה מול לקוחות ופרויקטים בעולם האמיתי.
לאחר מחקר מקיף והבנה של דרישות השוק, מיקדנו את תכנית הלימודים בתכנים הרלוונטיים שבהם מעצבי מוצר דיגיטלי חייבים לשלוט כדי להיות אנשי מקצוע מובילים. את התכנים אנו מעבירים במתכונת של Project Base Learning, המאפשרת למעצבים להתנסות ולהעמיק בפרויקטים במגוון פלטפורמות שונות בזמן קצר וליצור לעצמם תיק עבודות מרשים.
אנחנו מאמינים שלימוד אמיתי יכול להגיע רק מאנשי מקצוע עם ניסיון עשיר בעולם העיצוב ועם רצון עז ללמד ולהדריך. לצוות המרצים שלנו ניסיון עשיר בעיצוב מוצרים דיגיטליים ובהכשרת מעצבים והם עושים זאת מתוך אהבה גדולה למקצוע.
תהליך לימוד אמיתי מבוסס על תרגול שוטף במטרה להשתפר ממפגש למפגש וזאת ע״י הנחיה אישית ומעמיקה מארט דיירקטורית מנוסה המלווה את התלמידים לאורך תכנית הלימודים כולה. במהלך תכנית הלימודים התלמידים נדרשים לבצע מטלות שבועיות אשר יגובשו לכדי פרוייקטים. הפרוייקטים יצטרפו לתיק העבודות של המעצבים ויציגו יכולות וכישורים, בהתאם לדרישות התעשייה.
מנהלת תוכניות ההכשרה למעצבים
בעשור האחרון ניהלתי צוותי עיצוב ותהליכים מורכבים בחברות מובילות כמו-wix ו-fiverr, סטארטפים ולקוחות פרטיים. העשייה שלי כוללת גיוס, ניהול והובלה של ציוותי עיצוב, הכשרת מעצבים לצד עיצוב של מוצרים מובילים בעולם. בwix ניהלתי צוותי עיצוב מוצר מובילים, לקחתי חלק בתוכניות התמחות של הכשרה וגיוס מעצבים והייתי חלק מצוות ההקמה וההנהלה של מוצר הדגל החדש: ADI. בFiverr ניהלתי את צוות עיצוב המותג והשפה שיווקית.
התשוקה שלי לעיצוב חיה במקביל לתשוקה לחינוך וליווי מקצועי ואני גאה להנחות מעצבים העושים את צעדיהם הראשונים לקראת תפקידי מפתח שיובילו את התעשייה לגבולות חדשים. לצד כל תפקיד תמיד שאפתי להעצים ולפתח את המעצבים שלצידי. לשדרג את האופן בו הם חושבים ונגשים לאתגרים חדשים וליצור להם מרחב לצמוח ולהביא את המקצוענות שלהם לקצה.
אני מאמינה גדולה ב- work life balance על מנת להעריך ולהנות מכל היופי שמקיף אותנו ומשקיעה כל רגע שיש לי עם יצורי הבית שלי.
טיפוגרף, מעצב ויזם, מיסד אאא
אוהב לעבוד בשיתופי פעולה עם אנשים טובים כדי ליצור דברים טובים. הקים את קבוצת מעצבי הפונטים אאא, ממייסדי מגזין אנטייטלד, מלמד בשנקר, ובין לבין נהנה לצלם, לעצב וגם לתכנת.
בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר והחוג לצילום במכללת הדסה ירושלים.
חי בין עונות מעבר ותמיד רודף אחר משהו, או שהמשהו הזה רודף אותו. מסוגל להעיף עפיפונים בים במשך שעות, אבל לא עושה את זה.
מעצבת בכירה facebook
עיצוב בעיני חוצה זמן ומרחב. יש לו את הכח להניע משהו בלב. אני מאמינה שעיצוב יכול ומשפיע על העולם, על אנשים.
העיצוב הדיגיטלי ועולם היזמות כבשו אותי בקסמם ובזה אני עוסקת בשנים האחרונות. אני נפעמת כל פעם מחדש מטיפוגרפיה מוקפדת, מתרגשת מעיצוב ממשקים חדשניים וחוקרת טרנדים. מובילה מעצבים למקומות גבוהים. התשוקה הגדולה שלי לעיצוב וחינוך לעיצוב הובילו אותי לייסד בית ספר לעיצוב דיגיטלי ששם דגש על חדשנות ואיכות.
הניסיון וההתמחות המקצועית שלי כוללים פיתוח זהות מותגית למוצרים דיגיטליים, ניהול קריאייטיב בחברות סטארט אפ, גיוס והכשרת צוותי עיצוב, ניהול עיצוב מול משקיעי הון סיכון פרטיים בארץ ובחו"ל והובלה של פרויקטים על פלטפורמות מגוונות.
איש מוצר וחווית משתמש
אני קודם כל איש מוצר שאוהב את העבודה שלי. והעבודה שלי נהדרת - כי משלמים לי בעיקר בשביל לחשוב.
מעל לעשור שאני עובד על מערכות, אתרים ואפליקציות שהצליחו מסחרית ונגעו במאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם כמעט בכל פלטפורמה אפשרית. אני מתמחה בבדיקות שמישות ואופטימיזציה של מוצרים ומלווה חברות רבות בדרך ליצירת מוצר שמגיע ליעדים שלו. כבר עשור שאני שותף להקמת תחום חווית המשתמש והקהילה המקצועית בישראל. הייתי מבין המקימים של UXI והעברתי הדרכות והרצאות על התחום בארץ ובעולם.
מעצב מוצר ושפה ויזואלית
ציירתי מילדות; חקרתי צורה, קומפוזיציה וצבע ונמשכתי לחומר ותנועה - בעיקר היה לי דחף לייצור. אני קורא לזה דחף כי הוא מעולם היה 'צורך' ולא 'ניסיון' והוא דילג בין דיסיפלינות יצירה שונות, שינה צורה וייעוד אבל מעולם לא עזב. למדתי קוגניציה, למדתי אמנות וגם תואר שני בתקשורת חזותית באקדמיה הגבוה לעיצוב בברלין, וזה עדיין נוכח כמו אז. עבדתי בחברות מיתוג בגרמניה, עיצבתי למוזיאונים ותערוכות ועבדתי בצוותי מוצר בחברות מובילות ביניהם WIX, Lemoanade, Create & Anima.
בשנים האחרונות מתמחה ביעוץ ובניית שפה ויזואלית לסטארט-אפים צעירים ובפרויקטים בינלאומיים, לצד העיסוק באמנות בסטודיו הפרטי שלי. מנחה ומנטור בתכניות הכשרה ליוצרים צעירים.
מעצבת חווית משתמש ואנימטורית ב-create
כמעצבת חווית משתמש ואנימטורית אני מאמינה שעיצוב ממשק, בדומה לסרטון אנימציה הוא נרטיב עם התחלה, אמצע וסוף- אותו אנחנו מספרים מנקודת המבט של המשתמש. תמיד נהנתי לעשות אנימציות, אבל בקונטקסט של מוצרים דיגיטליים זה הרבה יותר מספק. בוגרת תקשורת חזותית בשנקר עם התמחות ב- Motion Design, בשנתיים האחרונות מאפיינת ומעצבת מוצרים דיגיטליים בקריאייט.
מעצב מוצר ומומחה פיגמה
רודף אחרי עפיפונים ונלחם בתחנות רוח מדי יום. מנסה לפענח את מה שגורם לאנשים לחוות תחושה אסתטית ומדויקת. בוגר תקשורת חזותית בשנקר ובשנים האחרונות מעצב מוצר בסטארטאפים ומרצה במכללות ובאוניברסיטה העברית. אוונגליסט מושבע של פיגמה ומנהל משותף בקבוצת פיגמה ישראל בפייסבוק. מרבה לדבר על דיזיין סיסטמז, הכלים האידאליים לעיצוב ועל הדרך שבה עיצוב וקוד צריכים לתקשר.
מאפיינת ומעצבת חווית משתמש
על יסודות טובים נבנים אנשי מקצוע מעולים. גם אם אתם אנשי מקצוע מנוסים, חשוב מדי פעם לעצור ולחזור ליסודות, אך הפעם בהתייחסות למוצרים דיגיטליים. עיצוב נכון של ממשק מסייע להעביר רעיון בצורה אסתטית ונגישה, ומספק חווית משתמש מעולה. עקרונות עיצוביים כמו קומפוזיציה, היררכיה, איזון, קונטרסט, צבעוניות ועקביות מהווים חלק מהותי ובסיסי בהתייחסות לעיצוב ממשקים. הבנה ויישום של עקרונות אלו, יעזרו לנו להגיע לתוצרים דיגיטליים ברמה הגבוהה ביותר. בשיעור נלמד עקרונות אלו בהתייחסות למוצרים דיגיטליים ונבין איך ליישמם במוצרים שאותם נעצב.
עיצוב נכון של ממשק מסייע להעביר רעיון בצורה אסתטית ונגישה, ומספק חווית משתמש מעולה. בשיעור נלמד איך שימוש נכון בגריד יעזור לנו בעבודה בממשקים רספונסיביים, ואיך טיפוגרפיה מאורגנת היטב והיררכיה נכונה, יכולים לעשות פלאים בעיצוב שלנו.
פיגמה היא כלי עיצוב ממשקים שממשיך ועולה בפופולאריות שלו בקרב קהילת העיצוב העולמית. פיגמה פותרת במקום אחד, באופן יעיל במיוחד, את שלושת הצרכים החשובים ביותר בעיצוב מממשקים: את תהליך עיצוב הממשק, את תהליך הפרוטוטייפינג וגם את תהליך ההעברה למתכנתים לבניית הממשק בקוד בעקבות העיצוב. בשיעור נדגים את כל הכלים של פיגמה מהבסיס ועד לכלים מתקדמים.
אחד הצרכים הגדולים ביותר שקיימים למעצבי ממשק היום הוא להדגים גם לעצמם, גם למקבלי ההחלטות וגם למתכנתים; איך הממשק יפעל בצורתו הסופית. אנו נלמד כיצד לייצר אבות טיפוס אינטראקטיביים (Prototypes) כדי שנוכל להציג את העבודה שלנו בצורה המרשימה והנכונה ביותר. בנוסף, נלמד כיצד להציג ולהדגים את העיצובים למכשירי המובייל ועקרונות בניית Design systems וההכנה שלהם למפתחים.
אפיון מוצר באמצעות Wireframes היא דרך להמחיש את היררכיית המידע במוצר שלנו. מה יהיו הפונקציות, מה תהיה ארכיטקטורת המידע ואיך המשתמש יתקשר עם המוצר. הפרדת תהליך האפיון מתהליך העיצוב תקל מאוד על תהליך עיצוב המוצר. בשיעור נלמד כיצד לעבוד בצורה נכונה עם Wireframes, נלמד להבין את ההיררכיה ונראה כיצד ניתן לפרוץ את גבולות האפיון וכיצד נכון לעבוד עם מאפיינים ומנהלי מוצר.
בשיעור נלמד על חשיבותו של מחקר עיצוב וקונבנציות UI, שיסייעו לנו לעצב מוצרים דיגיטלים מעולים ולייצר חווית משתמש נכונה ומהנה עבור המשתמשים שלנו. נסקור ונתרגל שיטות מחקר עיצוב שונות מהם נוכל ללמוד, ולבסוף לייצר את הפתרונות הויזואליים הנכונים למוצר אותו אנו מעצבים.
שפה ויזאולית מגדירה את החשיבה, ההבנה והסיבות לבחירות העיצוביות שאנו עושים. פיתוח נכון של שפה יסייע לנו בבחירת הסגנון הויזואלי, פלטת הצבעים, פונטים, גריד ושפה איורית. בשיעור נלמד כיצד לפתח קונספטים ויזואלים בעזרתם נייצר את העיצוב המתאים ביותר למוצר אותו אנו מעצבים, ובעיקר למשתמשים המיועדים להשתמש בו. נלמד גם על קונבנציות עיצוב חשובות שכדאי להכיר, על עקרונות הגשטלט, תפיסה קוגנטיבית של אובייקטים ויזואליים ועוד.
נלמד כיצד לפתח את השפה העיצובית שיצרנו וכיצד לשמור על אחידות עיצובית ברורה שתמזער את עקומת הלמידה בזמן השימוש במוצר. נעמיק על החשיבות בשימוש בצבעים ובאלמנטים חוזרים, גריד וקמפוננטות עיצוב שונות, אחידות השפה הויזואלית ועוד. בנוסף, נלמד גם על המבנה והתכולה של ספריות עיצוב (Design systems) בהן רוב חברות המוצר המובילות כיום משתמשות וחשוב להכירן.
רוב המשתמשים שלנו היום צופים באמצעות מכשירי המובייל. לכן חשוב שנלמד את עקרונות העיצוב לפלטפורמה זו. בשיעור נעבור על העקרונות והטכניקות לעיצוב לסביבת נייטיב android ו- ios, נלמד על עיצוב ל- Mobile Web ובנוסף נסקור את הטרנדים החמים לעיצוב למובייל שחשוב להכיר.
נדמה שעיצוב שטוח היה מאז ומתמיד חלק מחיינו, המעצבים. בשיעור זה נסקור סגנונות עיצוב שונים בעולם הדיגיטלי, נדבר על איך טרנדים מושפעים ממדיה, טכנולוגיה, אופנה וגם ממשקים דיגיטליים. לטרנדים יש חיי מדף קצרים ועוד לפני שהספקנו להתרגל אליהם הם נעלמים. לכן, חשוב שנכיר את המגמות על מנת שנוכל לייצר מוצרים רלוונטיים לשוק ולא נישאר מאחור
טיפוגרפיה הוא אחד הכלים החזקים והמשמעותיים בעיצוב, בהעברת מסר ויצירת שפה מיתוגית. בשיעור נלמד איך ליצור מערך טיפוגרפי נכון המותאם לפלטפורמות שונות, איך לשלב בין פונטים, ליצור היררכיה טקסטואלית, איך להשתמש באופן־טייפ פיצ׳רז ומהם כללי האצבע שכל מעצב חייב להכיר. את השיעור יעביר המעצב והטיפוגרף אברהם קורנפלד, המייסד של חברת אאא.
מטרת הדשבורד היא לשקף למשתמש מידע אנליטי בתצוגה ויזואלית כדי להקל עליו לבצע פעולות נבונות על בסיס מידע כמותי. כדי להשיג מטרות אלו, הדשבורד חייב להיות קריא וברור למשתמש. בשיעור זה נלמד על סוגי דשבורדים, נראה טעויות נפוצות בעיצוב דשבורדים, נבין מהם השלבים לבנייה נכונה של דשבורד וכיצד לבחור את הייצוג הויזואלי המתאים ביותר בכדי שהדשבורד יהיה קריא וברור.
אינפוגרפיקה מצמצמת את זמן קריאת המידע ומגדילה משמעותית את כמות המידע אותו אנו מסוגלים לצרוך. על כן, שימוש באינפוגרפיקה הפך פופולרי בשנים האחרונות בקרב מנהלי מוצר, מעצבי מוצר דיגיטלי ואנשי שיווק. בשיעור נבין מהי אינפוגרפיקה ומהן מטרותיה, נלמד מהי המחשת נתונים (Data visualization), נבין את הקשיים והבעיות בה ונראה איך ומתי כדאי לשלב את הכלי העוצמתי הזה בממשקים שאנו יוצרים.
היכולת להציג נכון את העבודה שלנו היא חלק חשוב מהתהליך המקצועי, וכזה שיקבע לרוב את ההתייחסות לעבודה. בשיעור נלמד כיצד לבנות מצגת מדויקת, לנהל פגישת הצגה ולהסביר נכון את ההחלטות העיצוביות שאנו לוקחים. אנו שמים דגש מיוחד על הנושא כדי להיות בטוחים שהבוגרים שלנו ידעו איך להציג ולהסביר את העבודות שלהם אל מול מנהלים פוטנציאלים ואנשי גיוס, ומתאימים את תכני השיעור אל הדרישה בשוק.
כדי להבטיח את המוכנות שלכם לשוק בישראל, חשוב לנו להכין אתכם לתהליך הגיוס וראיונות העבודה. בשיעור הזה נדבר על כל מה שחשוב בחיפוש עבודה בעיצוב: על תהליך הגיוס היום ואיך נכון להתכוננן אליו ועל מה חשוב להכיל בקורות החיים שאתם שולחים. בנוסף נעבור סימולציות להכנה לראיון עבודה, בהן תלמדו איך להתמודד נכון עם שאלות מאתגרות ולהשאיר רושם מקצועי, שיגרום להם להבין שאתם המעצבים שהם רוצים לעבוד איתם.
חלק בלתי נפרד היום מתהליך גיוס היא עבודת הבית. לרוב לאחר ראיון מקצועי ראשון, תתבקשו לשלוח פתרון עיצובי שיתנו לכם לעבוד עליו בבית. מטרת המגייסים כאן היא לראות את האופן בו אתם נגשים לאתגר, מציגים את דרך המחשבה שלכם, ואת המחקר שתבצעו שיכיל את הפיתרון העיצובי היצירתי שאתם מציגים. נעבור ביחד בשיעור על דוגמאות שונות למשימות בית, מה התהליך הנכון שעליכם להציג על מנת להמחיש לצד השני בצורה מקצועית וברורה את הפתרון שלכם, ומעל הכל על מה בוחנים מסתכלים ומה חשוב להם לראות כדי להתרשם מכם יותר משאר המועמדים.
עבודתם של מעצבי מוצר עשויה להשתנות לחלוטין בין ארגונים שונים. חשוב שתבינו את ההבדלים בין התפקידים השונים ותדעו כיצד התפקיד נראה בחיי היום יום. בשיעור האחרון נזמין מעצבי מוצר מובילים מהתעשייה שישתפו אתכם מהניסיון שלהם ויספרו על התפקיד בארגון בו הם עובדים. מטרת השיעור היא הבנת השוני בין ארגון לארגון וקבלת מידע שיאפשר לכם לסמן כמטרה את התחום והתפקיד שמעניין אתכם.
בשלב הזה אתם קרובים מאוד ליציאה לשוק והשתלבות במקומות עבודה חדשים. מטרת שלב זה של התכנית היא לייצר אתר פורטפוליו שמסכם את הידע והכלים שרכשתם, כדי שתוכלו להתקבל למשרה הנכספת התואמת את הכישורים והיכולות שלכם. בתהליך זה, הצוות המנוסה שלנו ינחה אתכם בבניית ועריכת הפורטפוליו שלכם, ילמד אתכם איך מציגים פרויקט בצורה מרשימה וינחה אתכם בכתיבת קורות חיים ובפיתוח המותג האישי שלכם.
תיק עבודות ייחודי ובולט ייבדל אתכם ממועמדים אחרים וייצר יותר הזדמנויות עבודה. בשיעור נעביר לכם כלים וטיפים שיקחו את הפורטפוליו כמה צעדים קדימה, מעבר לסטנדרט, דרך יצירת אנימציות להנפשת הפרויקטים שלכם, לעבודה נכונה עם מוקפים, שילוב וידיואים ליצירת אפקט ויזואלי ואיך לאזן את הכל לעימודים חזקים.
לאחר המון מחקר וניסיון עם הבוגרים שלנו - ברור לנו שהסביבה המרשימה והנכונה ביותר לבניית תיקי עבודות היא webflow ולכן נלמד אתכם כיצד להשתמש בה. אנו רואים הבדל משמעותי בין תיקי העבודות שנוצרים בסביבה זו ובין שאר תיקי העבודות, ולכן היה לנו ברור שאנו חייבים לתת גם את היתרון הזה לבוגרים שלנו. בשיעור הראשון נבין איך דפי אינטרנט בנויים. נערוך היכרות קצרה עם HTML וCSS ונלמד איך שתיהן עובדות יחד כדי לייצר אתרים חיים ומעוצבים. לאחר מכן נכיר את ממשק ה Webflow ונלמד איך משתמשים בעקרונות שרכשנו כדי לבנות דפי אינטרנט ביעילות ובצורה טובה. נסיים את השיעור בבניית עמוד ראשי של תיק עבודות לדוגמא.
בשיעור זה נלמד איך לבצע התאמות לקבלת אתר רספונסיבי בגדלי מסך מחשב שונים, טבלט ומובייל. לאחר מכן נבנה עמוד פרויקט לדוגמא שגם הוא יבנה בצורה רספונסיבית. בחלק האחרון של השיעור נלמד על אינטרקציות ואנימציות שישדרגו את חווית האתר ויוסיפו אפקט וואו. נכיר תבניות מוכנות מראש וגם נלמד איך לייצר אינטרקציות ואנימציות מותאמות אישית.
מטרת השיחה היא היכרות ראשונית. נבין מהו הרקע והניסיון שלכם, נשמע על המטרות והיעדים שאתם מציבים לעצמכם וננסה להבין יחד האם התכנית מתאימה לכם והאם היא תקרב אתכם אל עבר הגשמת היעדים שלכם.
בפגישה זו נדבר באופן אישי על המטרות שלכם וההתקדמות המקצועית שלכם. נבין לעומק את הרקע המקצועי שצברתם ונעבור יחד על תיק העבודות שלכם. במהלך הפגישה נשקף לכם את מצבכם הנוכחי וניתן לכם המלצות להתפתחותכם המקצועית.
חלק מהמועמדים יקבלו מטלת בית שמטרתה לבחון את הרמה העיצובית איתה הם מגיעים. מטרת התרגיל היא לבדוק את הפוטנציאל שלכם ולהבין אם אתם מתאימים לתכנית ואם תוכלו לעמוד ביעדים שנגדיר במהלכה.
בפגישה ננסה להבין את התהליך שעברתם במהלך העבודה, החל משלב המחקר, חיפוש ההשראות ועד שלב העיצוב. ננסה להבין את צורת החשיבה שלכם ולאתר את החוזקות והחולשות שלכם, על מנת לתת לכם המלצה נכונה לפיתוח היכולות המקצועיות שלכם.
אני רוצה להודות לרונית קליין על קורס העיצוב הדיגיטלי שזה עתה הסתיים.
זו היתה עבורי חצי שנה מדהימה שבה הקפדתי לא לפספס אף מפגש. כל השיעורים וכל המרצים, בלי יוצא מהכלל, היו מרתקים, והתחושה היא של תרומה והעשרה אינסופיות כבר מהרגע הראשון ולאורך הקורס כולו.
תודה לך רונית המדהימה על כך שאת מצד אחד מנצחת על כל התהליך, ומצד שני מלווה באופן יומיומי, במקצוענות חסרת פשרות, לא מוותרת ולא עושה הנחות, מחזיקה את היד אבל גם יודעת לעזוב אותה כשצריך. על העין המדהימה שיש לך לפרטים, על העזרה בדיוקים והליטושים ועל שאת לא מרפה עד שהכל יושב בול.
אני ממליצה בחום על הקורס לכל מי שרוצה להתעדכן במה שקורה היום בתחום העיצוב הדיגיטלי ולשדרג פלאים את תיק העבודות שלו.
המלצה ותודה.
הי, קוראים לי לולו ואני בוגרת הקורס – התמחות בסביבה דיגיטלית וגיבוש פורטפוליו למעצבים.
הפוסט הזה מיועד בעיקר (אבל לא רק) למעצבים שלא מגיעים מרקע של עיצוב גרפי ושוקלים לקחת את הקורס כחלק מתהליך ההסבה. בשורה התחתונה: אני ממליצה בחום. הגעתם למקום הנכון.
אם להאריך: הגעתי לקורס כשברקע שלי תואר מהמחלקה לצורפות בבצלאל וידע בסיסי בתוכנות הגרפיות (בעיקר פוטושופ, לא הכרתי את סקצ' בכלל). היו לי חששות רבים אם אוכל לעמוד בקורס והאם הוא ייתן לי את הכלים שאצטרך כדי להיכנס לתחום. במהלך הקורס צוות המרצים פרשו בפני את תחום העיצוב הדיגיטלי ועשו סדר במוצרים ובטרנדים הקיימים כרגע. קיבלתי כלים קונקרטיים לעיצוב במדיום והכרתי דמויות מפתח בתעשייה בארץ.
תהליך בניית הפורטפוליו אינטנסיבי ולא פשוט בכלל (גם למי שמגיע עם רקע בעיצוב גרפי) אבל שווה כל דקה שמשקיעים בו. לי עזרה מאוד הביקורת של המרצים שהייתה בונה, לא מתפשרת ותמיד תמיד מוכוונת מטרה לעיצוב נכון ורלוונטי.
דבר נפלא נוסף הוא האנשים בכיתה. חבורת אנשים עם מטרה דומה ורקעים מגוונים שעזרו לי המון בפרספקטיבה ובעצות שלהם במהלך הקורס ואני בטוחה שימשיכו איתי הלאה.
הקורס הקפיץ אותי שנות אור קדימה במוכנות לתהליכי חיפוש העבודה בתחום.
והתהליך עצמו היה קצר ולעניין - בעזרת המלצה מליאור ותיק העבודות שאיתו יצאתי מהקורס כבר התקבלתי לעבודה הראשונה שלי בתחום:)
זו הזדמנות מעולה להגיד תודה רבה למרצים השונים שהגיעו אלינו וחיברו אותנו כל אחד לתחום המומחיות שלו, ולרונית, על הסבלנות, המקצועיות והמסירות לאורך כל הקורס וגם אחריו! ֿ
כמעצבת תעשייתית, וכמי שלא מגיעה באופן פורמלי מהתחום של עיצוב גרפי, חיפשתי את המסגרת והמנטור/ית שיאפשרו לי נחיתה חלקה ומקצועית בעולם הדיגיטל.
מהפגישה הראשונה הבנתי שמדובר פה במשהו שונה ושיש לי את ההזדמנות לקבל גישה לתכנים הרלוונטיים ביותר בתחום, יחד עם הכוונה מדויקת, והכי חשוב – ליווי צמוד ממנטורית אגדית בעלת סבלנות אינסופית, הקשבה אמיתית ויכולת העברת ידע בצורה סוחפת, מסקרנת ומעמיקה. ליווי, שאגב, ממש לא נגמר עם סיום הקורס...
מהקורס יצאתי עם מגוון רחב של כלים פרקטיים, תחושת ביטחון ומוטיבציה גבוהה ועל זה תודה לכם . כיף להיות חלק ממשפחת create.
ממליצה בחום על הקורס של קריאייט בעיצוב דיגיטלי.
אחרי יותר מ20 שנה בעיצוב לפרינט חיפשתי מקום שיעשה איתי את הקפיצה הנדרשת לעולם הדיגיטלי.
צוות המרצים בעדינות, מקצועיות והמון סבלנות, העבירו את הנושא בצורה מעניינת ומפרה, הובילו אותי בחכמה ובעקשנות להוציא מעצמי עבודות מאתגרות ורלוונטיות.
היה מרתק, מועיל ומהנה!
היי היי
אני רוצה לשתף אתכם בחוייה לימודית, אינטיליגנטית ומעצימה.
את הצעד הראשון שלי בעולם הדיגיטאלי בחרתי לעשות ב-"CREARE"
"עבודה בסביבה דיגיטאלית וגיבוש פרוטפוליו למעצבים" ע"י מרצה שהיא מנטורית בנשמה, מקצוענית, איכפתית, מלאת תשוקה להצלחה של כל אחת ואחד מאיתנו, הפניות שלה בכל שעה (דבר שלא מוצאים בכל מקום).
המסלול פתח לי עולם קסום שאני בתחילת דרכו.
הבחירה ב-"create" היתה מדהימה, מקום עם נשמה גדולה שאותה יוצר הצוות האיכפתי המקצועי שאותו מובילים ליאור יאיר, אורן שטאנג ועוד מרצים מקצועיים בתחומם, צוות מקצועי עם המון מוטיבציה להכשיר אנשי מקצוע מצליחים.
ממליצה בחם להגיע ל"create" להתחיל/להמשיך להיות חלק מהעולם הדיגיטאלי.
תודה תודה תודה
אני מהממשיכים.
נוכחות. תכנית הלימודים ממוקדת ואינטנסיבית. אנחנו מצפים מהתלמידים לנוכחות מלאה בשיעורים, בתרגולים ובהגשות
מוטיבציה ותשוקה. אנחנו ניתן לכם את הכלים ונלמד אתכם מהניסיון שלנו אבל אנחנו מצפים שתשקיעו כמה שאפשר כדי להתקדם ולהגיע ליעדים שנציב
מקצוענות וקבלת ביקורת. חלק בלתי נפרד מעבודתו של המעצב היא היכולת והפתיחות לקבל ביקורת מקצועית. תוכנית הלימודים מבוססת על הגשות וקבלת פידבקים שוטפים
נשמה של מעצב. יצירתיות, פרפקציוניסטיות, סקרנות וחוש ביקרותי הם חלק בלתי נפרד מאופי המעצב. אנחנו מצפים שבמהלך הלימודים תחדדו כישורים אלו למקסימום כדי שתוכלו להגיע ליעדים ולמטרות
מעצבי פרינט המעוניינים להתמקצע בעיצוב מוצר דיגיטלי
מעצבים מתחום הפרסום
מעצבים עצמאיים המעוניינים לעבוד על פרויקטים מתקדמים יותר
מעצבי מוצר דיגיטלי המעוניינים לשפר את תיק העבודות שלהם
מעצבים בחברות שירותים שמעוניינים לעבור לחברות מוצר
נשמח לשמוע על הרקע שלכם ולהבין טוב יותר ביחד מהם השלבים הבאים בהתפתחות המקצועית שלכם.
במידה ויש לכם שאלה שעמוד זה לא ענה עליה - אנחנו פה, צרו איתנו קשר ואנחנו מבטיחים לחזור במהרה.
במידה ותרצו ליצור איתנו קשר טלפונית - אתם מוזמנים להתקשר ל 050-5568090