אפליקציית Yala מאפשרת הזמנת חופשות ברגע האחרון במלונות פתאל
שיפור אחוזי המרה ותכנון מחדש של האפליקציה כ-Progressive Web App

אנו מתמחים בתהליכי הקמת מוצר, בניית מוצר ראשוני (MVP), אסטרטגיית כניסה נכונה לשוק, מדידה והטמעה של מערכות כריית נתונים ותהליכי אופטימיזציה.
יש לנו ניסיון עשיר מול פרויקטים שהושקו, הצליחו, נמכרו ואף הונפקו. אנו מייעצים לקרנות הון סיכון, חברות סטארט-אפ וחברות ותיקות. מעניין אותנו לעבוד על פרויקטים שיש להם מטרות עסקיות ברורות שאנחנו צריכים להבין לעומק ולתרגם למוצר שישיג אותן.
הסטודיו שלנו עובד על מוצרים לכל הפלטפורמות ומסביב לעולם ומתמחה במוצרים שבהם חווית השימוש היא ערך מרכזי ובסיס הכרחי להצלחה.
אנו מייעצים ועובדים עם חברות מוצר בשלבים השונים. בין השירותים שאנו מציעים: מחקר, בדיקות שמישות, אופטימיזציה, אפיון ועיצוב.
ליווי ופיתוח חווית משתמש למוצרים בשלבים הראשונים של ההשקעה, תוך בניית מערך לבדיקות ומדידה.
אנחנו מתים על העבודה עם סטארטפים (בשלבי גיוס מתקדמים) ומתמחים במתודולוגיות עבודה רזות ומונחות מטרה.
אנחנו לא נעלמים אחרי שהמוצר עולה לאויר. למעשה, הלקוחות שלנו בוחרים בנו בגלל היכולת שלנו ללוות את המוצר בשלב החשוב ביותר שלו - האופטימיזציה. השלב שבו אנו מודדים ומבינים את החוויה שיצרנו ומשנים אותה כדי שתשיג את התוצאות האופטימליות.
לא תמיד נוכל לפתח כל מה שנרצה, מגבלות התקציב והזמן נמצאות בכל פרויקט. חלק מהאחריות שלנו היא להבין את מטרת המוצר והערך המרכזי שלו ועל בסיסם להמליץ על המוצר המינימלי שישיג את התוצאות הרצויות.
הסטודיו שלנו מסוגל לאפיין מוצרים מורכבים וחדשניים לצד מוצרים רזים ומהירים. אנו שמים דגש על השגת מטרות בכל פיקסל שאנו מתכננים. האפיון שאנו מייצרים עומד בכל התקנים המקצועיים ומתוכנן למעבר פשוט לצוותי פיתוח בכל העולם.
בתהליכי גיוס של אנשי מוצר, מעצבים ומאפיינים לא תמיד יש לכם את הכלים להעריך את המועמדים בצורה נכונה. לכן אנחנו מציעים את עזרתנו בתהליך הרגיש של איתור ובחינה של מועמדים. אנו נבחן את המועדמים, את רמת הכישורים שלהם ואת התאמתם למוצר ולצוות הקיים.
אנו מתמחים בבדיקות שמישות בכל המתודולוגיות והכלים. ברשותינו ניסיון רב בתכנון והוצאה לפועל של בדיקות שמישות לכל הפלטפורמות ולחברות הגדולות בעולם. בין החברות שאנו עובדים איתן על בדיקות שמישות: google, wix, paypal, outbrain
ביצוע נכון של מחקיר מקדים ישפיע על הצלחת המוצר, על התהליך ועל מיקוד החוויה. אנו מתמחים במחקרי שוק ומתחרים ובמחקרי משתמשים. את תוצאות המחקר אנו מבססים תוך שימוש בכלי המחקר המתקדמים ביותר, ראיונות עומק, תצפיות ומחקרי משתמשים.