17 באפריל, בית ציוני אמריקה
logo

כיתת-אמן:

מדידת חוויית משתמש עם תומר שרון

מחבר הספרים It’s Our Research ו - Validating Product Ideas

17 באפריל בית ציוני אמריקה, תל אביב

logo

מהי מדידת חווית משתמש ולמה היא חשובה?

מדידת חוויית המשתמש היא כלי הכרחי לשיפור חווית המשתמש, ומדדי החוויה הם ערוץ ללמידת המשתמשים. מדידת החוויה יכולה להיות שימושית בכל שלב פיתוח מוצר או שירות, למשל, בשלב מוקדם, מדידה יכולה לשמש אתכם לקבלת נתונים חשובים מקהל היעד. במהלך תהליך האפיון, ניתן להשתמש במדדי חוויית המשתמש כדי לקבל משוב מהיר על אפיונים חלופיים. לאחר העלייה לאוויר, ניתן להבין את מצב המוצר בשוק על בסיס מדידה שיטתית של התנהגות הלקוחות ועמדותיהם.

עם סיום כיתת-האמן יהיו בידיך יכולות לשימוש מעשי ושיטות מדידה אפקטיביות.

טכניקות לביסוס החלטות עיצוביות על מידע מדויק וקונקרטי.

היכולת למדוד התנהגויות של משתמשים ולא רק ביצועים של עמודים.

מיומנות הצבת מדדים ברורים ונהירים להצלחה לאורך חיי המוצר.

מה תקבלו אם תגיעו לכיתת-האומן?

אם אתם אחת מהפרסונות האלה - כיתת-האומן תעזור לכם מאוד

מפתחים, מתכנתים
ומהנדסים

שמעוניינים להבין טוב יותר את חווית המשתמש בעזרת כלים מדידים מעולם המחקר.

יזמים
וסטארטאפיסטים

שחייבים למדוד את התנהגות המשתמשים שלהם ולהבין כיצד ניתן לשפר.

מנהלי מוצר
ומנהלי פרויקטים

שרוצים לנהל את תהליך הפיתוח סביב חוויית המשתמש תוך איסוף ומעקב אחר מדדים של התנהגות לקוחות.


מעצבים ומאפיינים
(אירוע חובה)

העוסקים בחווית משתמש ומעוניינים להתחיל למדוד את העבודה שלהם ולהשתפר.
מספר המקומות מצומצם מאוד אז מומלץ לא לחכות עם ההרשמה

עלויות ותמורה

כיתת-האומן משלבת הרצאות קצרות, שאלונים אינטראקטיביים ודוגמאות אמיתיות.

העלות המלאה היא ₪600 כולל מע"מ. מומלץ להגיע עם מחשב אישי או סמארטפון.

המחיר כולל כיבוד קל, שתיה קלה וחמה בין ההפסקות, וארוחת צהריים.

תוכנית כיתת-האומן

התכנסות - ארוחת בוקר קלה של מאפים וסנדויצ'ים

8:30-  9:00
  • שאלון: מדדי חוויית משתמש מובילים
  • אתגרים במדידת חוויית המשתמש
  • שמונה תרופות דמה לקיום עסק בלי לב
  • הערך במדידת חוויית משתמש
  • מדידת חוויית משתמש כמניע לפעולה
  • שאלון: מדדי חוויית משתמש
מבוא 9:00- 10:30
הפסקת קפה וכיבוד 10:30-11:00
  • מטרות, סימנים, מדדים
  • מדידת אושר ושביעות רצון
  • מדידת ערכים התנהגותיים
  • חשיפת צרכי הלקוח שלא סופקו
  • שאלון: מודל HEART
HEART מודל
Google של
11:00-12:30
ארוחת צהריים 12:30-13:30
  • מהם מטרות טובות ורעות לסקרים
  • 10 שיטות עבודה מומלצות לסקרים
  • SUS (סולם שמישות מערכת)
  • NPS
  • שאלון: סקרי לקוחות
סקרי לקוחות 13:30-15:00
הפסקת קפה וכיבוד 15:00-15:30
  • מחקרי שמישות אונליין
  • כיצד לזהות הבדלים משמעותיים בתוצאות
  • הצגה ויזואלית אפקטיבית של נתונים
  • שאלון: טכניקות מדידה
  • שאלות ותשובות וסיום
איך מודדים חוויה 15:30-17:00

8:30-9:00

התכנסות
ארוחת בוקר קלה של מאפים וסנדויצ'ים

9:00-10:30

מבוא
  • שאלון: מדדי חוויית משתמש מובילים
  • אתגרים במדידת חוויית המשתמש
  • שמונה תרופות דמה לקיום עסק בלי לב
  • הערך במדידת חוויית משתמש
  • מדידת חוויית משתמש כמניע לפעולה
  • שאלון: מדדי חוויית משתמש

10:30-11:00

הפסקת קפה וכיבוד

11:00-12:30

מודל HEART של גוגל
  • מטרות, סימנים, מדדים
  • מדידת אושר ושביעות רצון
  • מדידת ערכים התנהגותיים
  • חשיפת צרכי הלקוח שלא סופקו
  • שאלון: מודל HEART

12:30-13:30

ארוחת צהריים

13:30-15:00

סקרי לקוחות
  • מהם מטרות טובות ורעות לסקרים
  • 10 שיטות עבודה מומלצות לסקרים
  • SUS (סולם שמישות מערכת)
  • NPS
  • שאלון: סקרי לקוחות

15:00-15:30

הפסקת קפה וכיבוד

15:30-17:00

איך מודדים חוויה
  • מחקרי שמישות אונליין
  • כיצד לזהות הבדלים משמעותיים בתוצאות
  • הצגה ויזואלית אפקטיבית של נתונים
  • שאלון: טכניקות מדידה
  • שאלות ותשובות וסיום

למי שלא מכיר את תומר שרון


מוביל דעה בתחומי חוויית המשתמש ו- Lean Startup תרומתו העיקרית היא בחשיבה עיצובית, חוויית משתמש, מחקר משתמשים ומתודולוגיה לסטארטאפים והוא סופר, מרצה ומנטור אהוד ברחבי העולם. מנכ״ל nxt - חברה ששמה לעצמה מטרה לאפשר לחברות ״לראות״ את הלקוחות שלהן. בעבר, סמנכ״ל חוויית משתמש ב- Wework שבניו יורק, שם הוביל קבוצה שחקרה ואפיינה מרחבי עבודה, קהילות ושירותים ברחבי העולם.

תומר שימש כחוקר חוויית משתמש בכיר ב- Google , והוא מוסמך כגוגל ספרינט מאסטר בעיצוב. תומר הדריך מאות ארגונים וחברות בנושאי מחקר משתמשים ומתודולוגיית Lean בארה״ב, קנדה, צ'ילה, בריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטריה, הולנד, ישראל, הונג קונג, סין, טייוואן ויפן. תומר הוא מחבר שני ספרים שהוגדרו כמגדירי תחום מחקר חוויית המשתמש: It’s Our Research , ו- Validating Product Ideas והוא מחזיק בתואר שני בהנדסת גורמי אנוש בתכנון מערכות מידע מאוניברסיטת בנטלי שבמסצ׳וסטס.

כיתת-האומן נערכת מסביב לעולם וסוף סוף הגיעה לישראל

האירוע יתקיים בבית ציוני אמריקה

אודיטוריום מרתה ZOA 1 אבן גבירול 26, תל אביב, 64735

הגעה לכיתת-האומן

בתחבורה ציבורית

ברכב

הוראות למגיעים מחוץ לתל אביב:

רדו מנתיבי איילון מערבה, במחלף השלום. המשיכו ישר על אליעזר קפלן. לאחר כקילומטר אחד, פנו ימינה לרחוב אבן גבירול.

בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26

חניה

  • חניון נאות אביב
  • חניון מפתח דיסקונט דניאל פריד
  • חניון דובנוב

בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26

  • מרכבת השלום: קו 21
  • מרכבת סבידור מרכז: קו 142
  • קווים נוספים המגיעים לתחנה זו: קו 38,82,89

יש לכם שאלה? אנחנו פה כדי לעזור

נשמח לעזור בכל בקשה/שאלה, פשוט שלחו לנו מייל ל- info@createfuture.co.il

האירוע נעשה בשיתוף עם

בית ספר ללימוד היצירה הדיגיטלית. אנו מתמקדים בתחומי אפיון חווית משתמש, ניהול מוצר, עיצוב דיגיטלי ופיתוח. תוכניות הההכשרה שלנו מקיפות ועם קשר חזק מאוד לתעשייה. אנו מלמדים אנשי מקצוע עם רקע בלבד ודואגים לעזור להם להשיג את המטרות המקצועיות שלהם.

כחברה אנו מתמחים בתהליכי אופטימיזציה ויצירת חווית משתמש במוצרים בהם החוויה היא חלק מרכזי בהצלחת המוצר.

חלק חשוב בעשייה שלנו מתמקדת בלעזור ולקדם את הקהילה בישראל ואנו משקיעים רבות כדי לעשות זאת. האירוע הזה הוא אחד מאירועים שאנו מארגנים ומארחים בניסיון להביא תכנים טובים ובמחירים שפויים לקהילה בישראל.