3
12
1,400המחיר אינו כולל מע"מ

עיצוב התנועה של מרכיבי הממשק הוא חלק אינטגרלי מארגז הכלים של מעצבי חווית משתמש. אנו נדרשים להציג התנהגות, לתכנן מעברים ואנימציות ממשק ולהעביר את ההנחיות שלנו בצורה ברורה למפתחים.
באמצעות תוכנת Principal נלמד להנפיש ממשק דיגיטלי בצורה קלה ומהירה וללא צורך בכתיבת קוד. הסדנה תאפשר לכם להנפיש עיצובים לצורך הדמיה ובדיקות, להעברת ההנחיות לפיתוח בצורה ברורה ואפקטיבית, וליצירת סרטוני הדמייה, גיפים וממשקי הדמיה אינטרקטיביים, והכל באמצעות תוכנת עיצוב פשוטה ואינטואטיבית שמתחברת בקלות לכלי העיצוב שלנו.


בחרנו ללמד את Principle לאחר בדיקה מעמיקה. בניגוד לתוכנות הנפשה אחרות, כגון Photoshop, after effects, Premiere, או כתיבת קוד, פרינסיפל מיועדת להנפשות ממשק ועל כן היא מאוד קלה ללמידה ולתפעול וניתן להגיע איתה לתוצאות מרשימות בזמן קצר. הסדנה קצרה וממוקדת, ותאפשר לכם לעצב  ממשקים אינטראקטיבים כבר בסיומה.


12
3
0900-1300
1

למעצבים שממחישים את המוצר יש יתרון ברור על פני מעצבים המעבירים מסכים סטטים ואפיון טקסטואלי

וכמובן שהיכולת לעצב אנימציות נכונות ומדויקות משפיעה על איכות חווית המשתמש ועל סיכויי הצלחת המוצר בשוק.

%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-1-%d7%90%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%94

תקציר תוכנית הלימודים

  • שיעור בסיס והקדמה
  • עיצוב תנועה בממשק
  • בניית אנימציות מורכבות
  • הכרות והכנה
  • שימוש נכון באנימציות 
  • היכרות עם סביבת העבודה
  • עקרונות בסיסיים בעיצוב תנועה
  • אנימציות בממשק אינטרקטיבי
  • כללים לעבודה נכונה
  • מיקרו אינטרקציות
  • תרגול חי בעבודה עם components
  • אנימציות כחלק מהשפה העיצובית
  • הכרות והכנה

    מעבר על מבנה הקורס, ציפיות מהתלמידים והיכרות עם המרצה. בין השאר נעבור על דוגמאות לעבודות ותוצרים שנכין ביחד במהלך התוכנית.

    שימוש נכון באנימציות 

    נדבר על השימושים החשובים ביותר לאנימציות, על המצבים בהם מעצב חייב להדגים התנהגות, על הערך בעבודה עם אנימציות לתוצר הסופי ולרמת הגימור וכמובן כיצד הצגה נכונה של ממשק עם אנימציות יכולה לעזור לנו אל מול הלקוחות/המנהלים שלנו בתהליך.

    היכרות עם סביבת העבודה

    היכרות עם ממשק התוכנה והרכיבים השונים. בין השאר נעבור על יכולות העיצוב והאנימציה של התוכנה, נבין לעומק את היכולות הייחודיות שלה ונציג דוגמאות נוספות לשימוש מתקדם.

    עקרונות בסיסיים בעיצוב תנועה

    נלמד על מעבר בין מצבים, שינויי צורה, מיקום, שקיפות ותכנון נכון של אנימציה (Trigger-Response-Elements).

    אנימציות בממשק אינטרקטיבי

    מצבי מעברי עכבר, מצבי לחיצה, שינוי באנימציות על כפתורים, אנימציות למשיכת תשומת לב, גלילה אנכית ורוחבית, פתיחה וסגירת תפריטים, יצירת גלריות.

    כללים לעבודה נכונה

    נלמד כיצד נכון לשמור לייבא/לייצא קבצים, מהי השיטה הנכונה לסגור את הפרויקט שלנו כאב טיפוס אינטרקטיבי ונקבל טיפים לעבודה נכונה וכמובן דוגמאות לאנימציות לא טובות.

    מיקרו אינטרקציות

    נלמד כיצד לייצר מעברי מסכים בצורה מרשימה ונכונה, נייצר אנימציות טעינת עמוד, אנימציות כפתורים והנפשת אייקונים.

    תרגול חי בעבודה עם components

    נתרגל עבודה עם components לצורך ארגון העבודה והיכולת להנפיש מסכים מורכבים בצורה פשוטה ומסודרת.

    אנימציות כחלק מהשפה העיצובית

    נדבר על איך נכון לכלול את האנימציות בשפה של המותג. נבחן את  Matirial Design של גוגל ונראה כיצד נכון לכלול עקרונות בהנפשה כחלק מבניית שפה גרפית.

     

    עיצוב התנועה של מרכיבי הממשק הוא חלק אינטגרלי מארגז הכלים של מעצבי חווית משתמש

    תנועה בזמן ובמרחב היא כלי לבניית סיפור אודות המוצר שלנו. היא עוזרת לנו להציג את המוצר בתהליכי onboarding, מספרת למשתמש אודות היחסים בין חלקי תוכן, ורומזת כיצד לגשת אליהם. היא מאשרת את פעולותיו של המשתמש על ידי הפקת תגובה נכונה בזמן הנכון ואף מכוונת אותו לביצוע פעולה.

    %d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-2-%d7%90%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%94

    חשיבות עיצוב התנועה בחווית משתמש

    תנועה בזמן ובמרחב היא כלי לבניית סיפור אודות המוצר שלנו. היא עוזרת לנו להציג את המוצר בתהליכי onboarding, מספרת למשתמש אודות היחסים בין חלקי תוכן, ורומזת כיצד לגשת אליהם.

    היא מאשרת את פעולותיו של המשתמש על ידי הפקת תגובה נכונה בזמן הנכון ואף מעודדת אותו לביצוע פעולה על ידי משיכת תשומת לבו של המשתמש והכוונה לפעולה.

    סגנון תגובה אחיד והתנהגות עקבית של הממשק בונים אמון בין המשתמש למוצר, וסוללים את הדרך לשימוש חוזר.

     עיצוב התנועה היא חלק מעיצוב השפה בכל מוצר והיא עוזרת רבות להגדיר את אופיו. 

    בסיום הסדנה תוכלו

    לתכנן ולהנפיש את הממשקים שתעצבו. נלמד להנפיש ממשק דיגיטלי בצורה מהירה וקלה ללא צורך בכתיבת קוד.

     לייצר אבות טיפוס לבדיקות ולהצגת עיצוב. תוכלו ליצור אבות טיפוס אינטרקטיביים כדי לצורך שמישות ולתיקוף בעיות/ערכים מול משתמשים פוטנציאלים באופן שמדמה מוצר אמיתי ומאפשר תהליך קבלת החלטות יעיל וחסכוני לפני השקעה יקרה בפיתוח.

    העברת תוצרים ברורים לצוותי הפיתוח. יצירת אנימציות מאפשרת לנו להעביר תוצרים ברורים ודרישות מדויקות לצוות הפיתוח. לא עוד העברת לינקים כדוגמאות למפתחים. לאחר התוכנית תוכלו להעביר אנימציות מפורטות ולהסביר לצוותי הפיתוח בדיוק מה מצופה מהם.

    הדמיות והנחיות. תוכלו לייצר סרטוני הדמיה להתנהגות הממשק. מתאים למצגות למשקיעים וכמובן למצגות הגשת תוצרים.

    עבודה ישירה עם כלי העיצוב שלנו

    קל ופשוט לייבא את העיצובים שלנו ישירות מתוכנות העיצוב. קבצי העיצוב נכנסים בצורה חלקה ישירות לprinciple מה שמאפשר לנו להנפיש אותם במהירות.
    ניתן אפילו לעשות שינויים ולייבא מחדש בקלות וללא עבודה נוספת. principle מתממשקת לסקצ ואפילו לפיגמה.

    מיועד למחשבי מק בלבד. ניתן לקבל מחשב מאיתנו בזמן התוכנית למי שצריך.

    %d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-4-%d7%90%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%94
    %d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa-wf

    צפו בדוגמאות מרשימות שיצרו מעצבים מכל העולם

    רוצים ללמוד עוד או לראות דוגמאות של אנימציות שנעשו ב-Principle?

    צפו עכשיו בגלריית האנימציות שיצרו מעצבים מכל העולם

    או בקרו בדריבל המגניב של פרינספל

    %d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-3-%d7%90%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%94

    צוותי העיצוב הטובים בעולם משתמשים ב-Principle


    %d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%94

    רוצים לפגוש אותנו ולהתייעץ בנוגע להתקדמות המקצועית שלכם?
    יש לכם שאלות נוספות?

    נשמח לשמוע על הרקע שלכם ולהבין טוב יותר ביחד מהם השלבים הבאים בהתפתחות המקצועית שלכם.
    במידה ויש לכם שאלה שעמוד זה לא ענה עליה - אנחנו פה, צרו איתנו קשר ואנחנו מבטיחים לחזור במהרה.

    במידה ותרצו ליצור איתנו קשר טלפונית - אתם מוזמנים להתקשר ל 050-5568090

     

     
     

    שתף באמצעות: